January 31, 2009

ape yang korang paling ingat???

salam...
msuk ari ni da hampir setahun 2 bulan kite sume da tak tinggal sebilik kan??atau dgan kata lain nyer kita da tinggalkan f32...huhu..tp aku yakin, x de sorang pon antara kite yg mampu lupekan kenangan f32...da havoc dorm ever~so, ape kate kite kongsi kenangan2 yg korang sume x dpt lupe kan spnjang kite bnaung di bawah atap f32..

so, aku nk ajak korang sume maen satu game ni....carenye senang je...korang just sambung kan je cite ni..and, klu ade sape sape nk bukak cite baru pon amatlah dialualu kan....hahahaha...okey! are u ready????

aku start dulu ye....
bagi aku, aku mmg x leh lupe kan time first2 kite sume baru nak kenal...ala, time maher bwak kfc tu...hihihih...sume dok malu2 kucing lagi..tp, ade la sorang minah ni yg berebut nk amek kfc tu smpi die meluncur dan.........

1 comment:

zara_alia said...

aik...cam terase je ni..huhu...nak smbg cmne?