May 04, 2008

imbas kembali


tulah blok aspuri, sebelah kiri,ats skali tu la dorm kami..pintu yg ke3 tau...

mlm tuh kiter nk tido kat f32...ble rse best gak la cz dlm byk2 org kat kisas mse 2006 tuh aku ade 2 dorm...2katil...2 locker...(kat mne locker aku mse kat f32 yer???xingat dah) xpe abaikan...


then, nk dijadikan citer mlm tuh xingat la nape nk tido kat ats...cm ader yg dah bgtau f32 nih terletak kat ats kayangan kan???



mlm tuh aku naek ikut tgga yg dkt dgn jalan besau..kiranya klu dah sampai ats...kita akn lalu kat blik basuh tgkat 4 btol x adik2??? huhuhu






ader la dlm 4-5 tgga lagi nbk naek, kiter pon berdiri la tegak kat situ...waktu pd mse itu lebih kurag dlm 11.30...pd kiraanku, mgkin f32 sudah membaca al-mulk sebb itulah mereka kluar memberus gigi...itulah routine mereka yg mmg xssh tok dihapal...

pd mse yg sme ternmpak paah n maherah yg kebetulan br kluar dr wash room yg ku sebutkan td...pd pikiranku mreka mmg xnmpak aku...jadi inilah msenyer tok ku mengejutkan mereka....

dgn tidak sabonyer, aku memanggil " paah...maher..."


ntah kenape, mereka yg terkejut melihat aku trs lari lintang-pukang hinggakan sabun yg maher pegang terlepas n penutupnya....

klu lari jer xbersuara xper, nih x, lari n menjerit skali...maunyer x bergegar aspuri dgn suara mereka???

bagaimne dgnku???

owh...daku tidak mampu berbuat ape2 hanye terkedu melihat telatah mereka...aku terfikir takot sgt ker mke aku waktu tuh???sedangkan aku xde la pkai bedak sejuk pon...(mmg xpernah pakai pon)
waktu 2 aku dpt lihat ramai org di koridor di seberang blok aku..sah2 la budak rumah ali n omar meninjau apr yg berlaku...apabila terdengar suara ckgu rosnaini...aku yg mmg punca segala2 nye cpt2 msuk dorm f32 n wat xtau...

korg dpt x bygkan ape yg berlaku???
dorg x tutp pintu dorm...n msg2 x kelihatan lgsg dlm dorm..rupa2nyer kita ternampak mereka menyorok di bwh katil la, di tepi locker la..yg berpeluk sesama sendri jgn ckp la...

mungkin beginikah muka mereka yg dlm ketakutan???

cmner, dlm keadaan yg begitu takot kite terlupa nk ttp pintu???cm menggalakkan org masuk lg ade la klu mcm tuh..tp yer la xsalahkan dorg gak kan...dah cuak sgt..spe nk tenangkan dri plak...huhuhulawak la gak diorg tuh....


akibatnya, esok pg kt assembly, cikgu rosnaini ke ustaz lah bgtau kat assembly yg ade dak muslimat menjerit tgh mlm..malunye..mujurla ku dah informkan kat sumer dak dorm jgn bgtau spe2 klu x malu den!!!!huhuu... skrg leh la bgtau cz msg2 dah kuar yer x???

huhuhuhu..end of the story
this story brought to you by, someone who is the most cute person in this pic...njoy!!!

nmpknye kt mmg xsgan nk promote dri yek...

2 comments:

kamar_impian said...

kak mira....hahaha..lawak la..mahir tergelak-gelak bila baca post ni..hu3
mmg xleh lupa..da la time 2 akk pakai tudung itam..mane xtrkejut..tgh2 mlm ade org brdiri kat tangga..shock ar kte..haha..
anyway,thanx 4 da post.
~study hard and smart k! ;)

Anonymous said...

lawak2.!! gelak t'guling-guling amy bace post nie.!! thankz k.mira.. hahahahha
f32..!!!!