April 24, 2008

SERBA RINGKAS F32 06/07

     Uish.. dah penat nie.!! Mane dormnye kak? Jauh lagi ke.?
Mane taknye, dengan beg-beg yang segala macam ade dalam tuh..lagaknye cam nak berkampung kat sane tak nak balik-balik. Klo bleh 1 rumah nak angkut.!! huhu.. (sape yang plg terase...angkat tangan) Rupa-rupanya F32 tu letaknye kat puncak dunia, sampai dah x de ank tangga lagi yang tinggal untuk didaki. Aras paling atas, dormnye plak yang hujung skali.!! Nie nak cite sket., asrama Kisas ni ade 6 blok.Blok A, B, C, dan D blok muslimin.,
kat seberang jalan manakala blok E dan F blok muslimat.Kirenye klo ikut susunan abjad n angka tu.,
F32 ni da last dorm r.. 'last but not least'..haha   
Tahun 2006 bagi ahli f32 berlalu dengan begitu banyak memori...
     Then diringkaskan citer masuk r taun 2007.Me antara orang yang terawal r g skewl untuk sesi 2007.Maklum la dengan semangat baru untuk menghadapi SPM.hehe..poyo jer
Dah sampai kat asrama nie, confuse la plak nak gi dorm mane.. Ade yang kate turun F12, ade gak yang kate turun F02 dan ade gak yang tak kate pape.. =)
So, terpaksa la jadi pelarian untk smentara waktu sblm dapat maklumat dari ustzh nik.. Lastnye, bukan dorm F02, bukan gak F12 tp stay kat puncak dunia tuh ; F32.!! Klo tak silap F32 dan F22 je yang tak berganjak, yang len-len sume jatuh banyak anak tangga..btol ke ayat tu.?? maknenye dari aras 4 ke aras 2, dari aras 3 ke aras 1.

   Gitu la lebih kurangnyeserba ringkas..
Selama 2 tahun di F32, terlalu banyak cerita kite.. ada suka, ada duka. Ada yang boleh dikongsi dan ada yang biarlah rahsia. So teman-teman..,ape tunggu lagi.. Jom bercerita.!!

No comments: